Reklama zewnętrzna – broń w walce o uwagę

przez | 11 czerwca, 2024
reklama zewnętrzna

Chcesz zdobyć klientów, ale jesteś zbyt leniwy, by wydawać miliony na kampanie telewizyjne? A może po prostu nie masz kasy na takie fanaberie? Nie ma problemu! Reklama zewnętrzna to twoje nowe najlepsze przyjaciółka.

Wyobraźcie sobie – stoicie na przystanku, ziewa wam się, a tu nagle na billboardzie zauważacie olbrzymią grafikę reklamową, której nie da się przegapić. Nie potrzeba długich spotów, wystarczy to jedno chwytliwe hasło i grafika, która wbije się w pamięć.

Jasne, możecie powiedzieć – ale to stare jak świat, każdy to robi. A ja na to – no właśnie! Dlatego trzeba być jeszcze bardziej kreatywnym. Świrusy na rowerach, gigantyczne dinozaury na dachach budynków, a nawet reklamy świecące w ciemności – to wszystko nowe sposoby, by przykuć wzrok klienta.

A jak wiemy, najważniejsze to, by klient najpierw zwrócił na nas uwagę, a dopiero potem pomyślał „a może jednak to kupię?”. I na tym właśnie polega cała sztuka reklamy zewnętrznej – być jak ten nadpobudliwy sąsiad, który ciągle skacze wam przed oczami, aż w końcu się poddacie.

Billboardy Gdańsk: link

Oczywiste jest, że reklama zewnętrzna nie zastąpi innych form promocji. Ale jeśli macie mały budżet, a wielkie ambicje – to jest to idealny sposób, by dać się zauważyć. No chyba, że wolicie nudzić ludzi w telewizji. Wybór należy do was!